Noul Renault Talisman vine cu un look mai îndrăzneț, iar sub capota sa își face loc noul motor dezvoltat de Alianța Renault-Nissan în cobalorare cu Daimler. Propulsorul a ajuns și în gama Dacia Duster, dar și la modelele compacte de la Mercedes.
Clienții de Renault Talisman l-au ales, de-a lungul timpului, pentru design. Un atu pe care mizează constructorul francez și de această dată. Astfel, noul Talisman primește o grilă și o bară față redesenate. Partea frontală este individualizată de farurile LED adaptive cu semnalizatoare dinamice și luminile de zi în forma literei C.
În partea posterioară se regăsesc stopurile full LED cu un contur cromat. Apar în gamă culorile exterioare noi Baltic Grey, Vintage Red și Highland Grey. Sunt disponibile și jante noi Pierre de 17 inci, Stellar de 18 și Sato de 19 inci.
Atunci când șoferul se apropie de vehicul, o secvență luminioasă este declanșată de faruri și de mânerul portierei, iar lumina din cabină se aprinde când acesta urcă la bord.
Șoferul de Talisman primește o consolă centrală cu lumină ambientală, iar pe bord apar inserții din lemn, în cazul versiunii de top INITIALE PARIS. Sistemul MULTI-SENSE permite selectarea uneia dintre cele 8 moduri de iluminare ambientală.
Începând cu linia de echipare Intens, cabina primește noul instrumentar de bord de 10,2 inci. Sistemul multimedia EASY LINK redă o interfață personalizabilă. Și Talisman primește ecranul tactil de 9,3 inci tip portret, iar versiunea INITIALE PARIS are sistem audio Bose cu 13 incinte.
Oglinda retrovizoare electrocromă nu are ramă, suporturile de pahare sunt acum mai mari și sunt iluminate. A apărut și un nou spațiu pentru încărcarea prin inducție a telefonului mobil, iar ventilațiile sunt însoțite de un display prin intermediul căruia se poate regla temperatura. Butonul pentru cruise cotrol s-a mutat acum pe volan.
Mașina este echipată cu noi sisteme de asistență și cu funcții de rulare autonomă nivelul 2. Highway & Traffic Jam Companion reglează viteza între 0 și 180 km/h păstrând o distanță sigură față de mașinile din față și poate opri și reporni mașina în trei secunde fără ca șoferul să fie nevoit să facă ceva. Sistemul de frânare de urgență are acum și funcție de detectare a pietonilor și bicicliștilor.
Noul Renault Talisman este singurul din segmentul său echipat cu sistem de direcție integrală 4CONTROL, dotare standard la INITIALE PARIS.
În gama Talisman vine motorul 1,33 turbo cu patru cilindri, dezvoltat de Alianța Renault-Nissan în colaborare cu Daimler. Propulsorul se regăsește și în gama Dacia Duster, dar și la Renault Kadjar, Renault Captur și Nissan Qashai. Aceeași unitate funcționează sub capota modelelor compacte de la Mercedes-Benz.
Clienții pot alege motorul de 1,33 litri cu filtru de particule, care dezvoltă 160 de cai putere și 270 Nm, cuplat la o transmisie automată EDC cu șapte trepte și dublu ambreiaj.
O unitate de 1,8 litri pune în mișcare versiunea Tce 225 EDC cu filtru de particule, asigurându-i 225 de cai putere și 300 Nm.
Cei care își doresc un diesel pot alege motorul de 1,7 litri, disponibil în două versiuni de putere, cu 120, respectiv 170 cai putere, cuplat la o transmisie manuală cu șase trepte. Este disponibil și motorul 2.0 Blue dCi cu 160, respectiv 200 de cai putere și transmisie automată EDC.